The Division 2’nin HARİKA olması için mutlaka yapılması gereken 8 iyileştirme

Bu bizim istek listemiz, sizinki farklıysa bizimle paylaşmayı unutmayın...

The Divison son zamanlarda 20 milyon oyuncuyu geçti ve aralık ayında da ciddi bir içerik düşüşü yaşadı. Ancak Ubisoft şimdiden seride nelerin olacağını düşünmeye başladı bile. Yakın zamanda ilan edilen The Division 2’nin önceki oyundan bir miktar ilerleme kaydedeceğini biliyoruz fakat E3’e kadar daha fazla şey öğrenemeyeceğiz. Oyun, 2 sene önce, ilk çıktığı zamanlarda ortalama bir değerlendirme alırken 1.8 güncellemesiyle geniş kapsamlı iyileştirmeler yapıldı ve ilgi daha da arttı. Gelecek olan oyunun bir devam oyunu olması önceki oyuna olan desteğin kesileceği anlamına gelmiyor. Şimdilik oyuncular global etkinliklere ve Xbox One X için 4K’lık bir yamaya sahip olacak. Gelin, The Divison 2’nin mümkün olan en iyi versiyonu için istek listemizde neler var bir bakalım.

 

1) Daha fazla dünya hali ve çevresel değişiklikler

The Division’ın başında Hudson Mülteci kampına varırsınız ve yüzlerce saat sonrasında bile kamp gerçekten büyümüyor ya da değişmiyor. The Division 2’de dünyadaki gelişmeleri, değişimleri tecrübe edebilmemiz ve deneyimlerimizi arttırabilmek için değişikliklerin olması lazım. Hiçbir zaman eylemlerinizin kişisel üssünüzün dışında dünyayı nasıl olumlu etkilediğine dair bir fikir vermiyor oyun.

 

2) Daha iyi gruplaşma sistemi

İlk oyundaki “her şeyi öldür” yaklaşımı oyunun gerçekten unutulmaz bir deneyim yaratma potansiyelini tamamen kırdı. Düşmanların size karşı savaş açmalarına ve birlikte başka gruplarla çalışmasına zorlayın. Fallout’tan bir alıntı yapacak olursak “Düşmanlarınızın birbiriyle savaşmasına izin verin ya da müttefiklerinizi hedef alan bazı oyuncular için haritanın bazı bölümlerini daha az tehlikeli hale getirin.”

 

3) Daha bütünleşmiş bir hikaye

İlk bölümde ajanımız New York’a ilk Division’a geldiğinde çoktan olaylar gerçekleşmişti bile ve hatırladığınız tek şey yankı şeklinde hatıralardı. Destiny de oyun deneyiminden çok güçlü hikayeye önem verdiğinde buna benzer bir hata yaptı. Grimoire kartlarını araştırmak kadar sıkıcı olmasa da, geride bıraktıkları şeylere koşmak yerine, insanlarla dolu mahalleleri ve hayatta kalma mücadelelerini tanımak çok daha etkili olacaktır.

 

4) Hayatta kalma faktörleri ve anlamlı kozmetikler

Oyun içi kozmetikleri çok boş ve yararsız. Survival DLC’si kozmetik eşyalara ve hava durumu olaylarına, oyunculara kıyafetlerini düşünmeleri için bir sebep veren istatistikler ekledi ancak bu öğeler temel oyun için düşünülmeli.

 

5) Baseball şapkası kurşungeçirmez olmamalı

Oyundaki hasar sisteminin daha gerçekçi olması lazım. Yüzlerce mermi yemesine rağmen azıcık bir bozulma alan hatta almayan kapüşonlulardan ya da şapkalardan bıktık. Bu sorun 1.8 güncellemesiyle bir tık düzeltilse de Ubisoft’un bu sorunu halletmek için daha da ileri gitmesi gerekiyor.

 

6) Stat Dark Zone dengesi

Kağıt üzerinde RPG tarzı Dark Zone kulağa hoş geliyor ancak pratikte Dark Zone’u durdurulamaz bir şekilde yöneten ve herkes için onu mahveden üst düzey oyuncular ortaya çıktı. 1.8 yaması haydut geçişi ekledi ve DZ’yi daha dengeli hale getirmek için dost ateşini kapattı. DZ’nin bir tür yeni, özel enfekte olmuş birime ve ilgili olması için daha ilginç bir eşsiz donanıma sahip olması gerekiyor.

 

7) Düşman bombası spaminden kurtulmak

The Divison’daki tek düşmanımız spamlenen el bombaları değil fakat göründüğü üzere sihirli bir şekilde bize duvardan ya da çatıdan doğrudan bir şekilde hasar verebiliyorlar. Sonrasında gelen Incursion bossları RC araba bombaları veya durdurulamaz mortarların sonsuz dalgaları ile bu can sıkıcı özelliği taklit etti. The Division 2’de bu özelliğe son verilmesi gerekiyor.

 

8) Yeraltı DLC fikrini genişletmek

Oyuncular ilk oyundaki günlük hikaye görevlerinden sıkıldılar çünkü tahmin edilebilirlerdi ve çoğu zaman hangi bölümlerin atlanacağını bilmenin ötesinde yüksek düzeyli bir strateji gerektirmiyordu. Öngörülemez ve uzun ömürlü olabilirler.

 

Sizin de eğer aklınızda değişmesini istediğiniz şeyler, şöyle olsa daha iyi olur, dediğiniz şeyler varsa yorum atarak bizimle paylaşmayı unutmayın!

Kategori
OYUN
Uğur Salim Demirtaş

Teknoloji, film ve dizi meraklısı. Oyun delisi. Uyku uyuyamaz, uyursa da uyanamaz. Meslek seçimi konusunda dişçilik ile yazılımcılık arasında kalacak kadar kararsız. Takıntılı.
Yorum yok

Yorum bırak

*

*

Twitter çok güzel, gelsene!

BENZER